У Держпраці пояснили, чи потрібно роботодавцю на прохання працівника заповнювати паперову трудову книжку, у той час, коли діє електронна трудова книжка
Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки як аналог паперових трудових книжок. У працівників і роботодавців є 5 років на оцифрування трудових книжок.
Впровадження електронних трудових книжок діє до 10 червня 2026 року. Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Правила заповнення трудових книжок, визначає Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58.
Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і обліку регулює постанова КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27.04.93 № 301.
Отже, якщо працівник просить заповнювати паперову трудову книжку її необхідно заповнювати.
За інформацією Держпраці
Виплата відпускних та компенсації за невикористані відпустки здійснюють за рахунок забезпечення оплати відпусток. Це своєрідний резервний фонд, який бухгалтери часто називають «резервом відпусток». Розповімо, для чого його створювати, як його розраховувати та відображати в обліку
Червень ― наша боротьба триває, ми мужньо боремося з ворогом та продовжуємо працювати. Виробничий календар на червень 2024 та податковий календар на червень, допоможе бухгалтеру вчасно подати звітність та сплатить податки
Додаткова відпустка за роботу на комп’ютері належить до щорічних. У період воєнного стану діють особливі правила надання щорічних відпусток. Експерт пояснив, чи стосуються вони відпустки за роботу на комп’ютері
Консультація допоможе призначити та оформити допомогу на поховання у 2024 році
Обов’язок роботодавця – виплачувати працівникам заробітну плату. Та перш за все бухгалтер має провести розрахунок та нарахування зарплати. Про особливості оплати праці під час війни, загальні правила нарахування та утримання податків із зарплати – у консультації