Мінсоцполітики підготувало новий Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю

СПО об'єднань профспілок оприлюднило доопрацьований проєкт наказу Мінсоцполітики «Про внесення змін до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 25.03.2002 р. № 169 та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства соціальної політики України»

Мінсоцполітики підготувало новий Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю

Проєктом наказу пропонують викласти в новій редакції Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю.

Цей Порядок регулює механізм видачі територіальними відділеннями Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю довідок про чисельність працюючих осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадського об’єднання осіб з інвалідністю, філіях, представництвах, інших відокремлених підрозділах підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародних), які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами, а також у фізичних осіб, які використовують найману працю, виходячи з середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу.

Довідка надає роботодавцю територіальне відділення Фонду за попередній рік та за попередній звітний (податковий) період.

Роботодавці для отримання довідки відповідно до свого місцезнаходження подають до територіального відділення Фонду такі документи:

  • заяву за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку;
  • список працюючих осіб з інвалідністю за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.

Філії, представництва, інші відокремлені підрозділи підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародних), які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами, подають документи окремо від юрособи, якою вони створені.

Територіальні відділення Фонду після опрацювання поданих документів, за наявності у них інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, протягом десяти робочих днів після їх реєстрації видають довідку про чисельність працюючих осіб з інвалідністю або протягом п’яти робочих днів після отримання відповідної інформації від ПФУ.

У разі відмови у видачі довідки роботодавцю надають обґрунтовану відповідь щодо причин відмови.

Причинами відмови можуть бути:

  • подання роботодавцем документів не в повному обсязі;
  • оформлення документів неналежним чином;
  • виявлення недостовірних даних у поданих роботодавцем документах.

Довідку видають безоплатно на підставі заяви роботодавця.

Довідку в паперовому вигляді отримує роботодавець чи його уповноважений представник безпосередньо у територіальному відділенні Фонду, до якого подав заяву про її отримання.

Крім того, визнають такими, що втратили чинність накази Мінсоцполітики, що затверджують:

  • форми документів для реєстрації роботодавців у відділеннях Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю і виконання ними нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (від 14.03.2007 № 98);
  • форму звітності № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» та Інструкцію щодо її заповнення (від 27.08.2020 № 591).

У разі затвердження наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

За інформацією СПО об'єднань профспілок

Вебінар для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Семінари для бухгалтерів у 2024 році

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
16748

Електронний документообіг замість паперового

Електронні накладні, електронні договори, електронні акти – все це можна поєднати електронною системою документообігу з використанням електронного підпису. Розбираємо, яких правил електронного документообігу слід дотримуватися
30961

Строковий трудовий договір: оплата праці

Трудовий договір може бути як безстроковим, так і укладеним на певний строк. Наприклад, коли працевлаштовують тимчасових і сезонних працівників, або беруть працівника на «декретне» місце. Які особливості оплати праці таких працівників, на що слід звернути увагу бухгалтеру – у консультації
11468

Відчуження майна в умовах воєнного стану: документи, процедура, облік

В огляді мова піде про відчуження майна, що може здійснюватися впродовж дії правового режиму воєнного стану. Розглянемо, які документи при цьому оформляються, як обліковувати таку процедуру. Також мова піде про останні зміни в законодавстві, які дозволяють вилучати майно, яке перебуває поблизу зон бойових дій або окупованих територій
15860

Договір позики: зразок

Договір позики містить істотні умови: ви отримуєте гроші або речі у борг зі зобов’язанням погасити суму, або повернути річ у визначений термін. Скачайте ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ПОЗИКИ, щоб забути про помилки. У статті також дізнаєтесь, як правильно оформити договір позики, які податкові і юридичні аспекти, що з оподаткуванням та обліком
36542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді