Чи можна використати поворотну фіндопомогу для виплати зарплати

Дізнайтесь, чи можна виплатити заробітну плату із готівки, яка надійшла в результаті повернутої фінансової допомоги

Чи можна використати поворотну фіндопомогу для виплати зарплати

Придбали військову форму для мобілізованого працівника: податкові наслідки

Госпсуб’єкти використовують готівкову виручку (готівку), у тому числі готівку, одержану з банку, для забезпечення потреб, що виникають у процесі їх функціонування, а також для проведення розрахунків з бюджетами та державними цільовими фондами за податками і зборами, обов’язковими платежами (п. 17 розд. II Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою НБУ від 29.12.2017 № 148; далі — Положення № 148).

Госпсуб’єкти:

  • не мають права накопичувати готівкову виручку (готівку) у своїх касах понад установлений ліміт каси для здійснення витрат до настання строків цих виплат;
  • мають право здійснювати розрахунки готівкою упродовж одного дня за одним або кількома платіжними документами, зокрема, з фізособами – у розмірі до 50000  грн уключно (абз. 3 п. 6 розд. II Положення № 148);
  • у разі зняття готівки із рахунків для здійснення готівкових розрахунків із фізособами зобов’язані надавати на запит банку (філії, відділення) підтвердні документи, на підставі яких здійснюють такі готівкові розрахунки, необхідні банку (філії, відділенню) для вивчення клієнта з урахуванням ризик-орієнтованого підходу (абз. 4 п. 6 розд. II Положення № 148).

Платежі понад установлені граничні суми проводять через надавачів платіжних послуг шляхом переказу коштів із рахунку на рахунок або внесення коштів до кас надавачів платіжних послуг для подальшого їх переказу на рахунки.

Кількість госпсуб’єктів та фізосіб, з якими здійснюють готівкові розрахунки, упродовж дня не обмежується (абз. 5 п. 6 розд. II Положення № 148).

Установа/підприємство має право зберігати в касі готівку для виплат, які належать до фонду оплати праці та здійснюються за рахунок готівкової виручки, понад установлений ліміт каси упродовж трьох робочих днів з дня настання строків цих виплат у сумі, зазначеній у переданих до каси відомостях на виплату готівки (абз. 2 п. 18 розд. II Положення № 148).

Отже, обмежень стосовно використання готівки, яка надійшла в касу, зокрема, в результаті отриманої/повернутої фінансової допомоги, внесків до статутного фонду, для виплати заробітної плати діюче законодавство не встановлює. При цьому, зберігати готівку в касі для виплати заробітної плати понад установлений ліміт каси підприємство має право упродовж трьох робочих днів з дня настання строків цих виплат.

За інформацією ДПС в Івано-Франківськійській області

Вебінар для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг замість паперового

Електронні накладні, електронні договори, електронні акти – все це можна поєднати електронною системою документообігу з використанням електронного підпису. Розбираємо, яких правил електронного документообігу слід дотримуватися
30965

Відчуження майна в умовах воєнного стану: документи, процедура, облік

В огляді мова піде про відчуження майна, що може здійснюватися впродовж дії правового режиму воєнного стану. Розглянемо, які документи при цьому оформляються, як обліковувати таку процедуру. Також мова піде про останні зміни в законодавстві, які дозволяють вилучати майно, яке перебуває поблизу зон бойових дій або окупованих територій
15870

Класифікація основних засобів

Класифікація основних засобів впливає не тільки на вибір потрібних бухгалтерських рахунків, але й подальший облік (амортизацію, документи, звітність). Як це правильно зробити у бухгалтерському та податковому обліку, – допоможе розібратися консультація
38985

Договір позики: зразок

Договір позики містить істотні умови: ви отримуєте гроші або речі у борг зі зобов’язанням погасити суму, або повернути річ у визначений термін. Скачайте ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ПОЗИКИ, щоб забути про помилки. У статті також дізнаєтесь, як правильно оформити договір позики, які податкові і юридичні аспекти, що з оподаткуванням та обліком
36554

Як відкрити та обліковувати літній майданчик

На час спеки суб’єкти ресторанного господарства відкривають додаткові літні майданчики. Це зручно для клієнтів, яким приємніше відпочивати просто неба, і вигідно суб’єктам господарювання. З'ясуємо, як організувати роботу літнього майданчика і відобразити такі операції в обліку
1529

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді