Фінзвітність за таксономією МСФЗ: де брати інформацію для складання
Проєкт Закону від 22.12.2022 № 8300
Законопроєкт має вирішити проблеми, серед яких:
- недосконалість процедур розрахунку та здійснення страхової виплати із відшкодування шкоди, завданої внаслідок ДТП;
- низький ліміт відповідальності страховика;
- державне регулювання ціноутворення за цим видом страхування;
- недостатня ефективність системи управління Моторного (транспортного) страхового бюро України;
- обмежена роль держави в контролі за його діяльністю.
Документом пропонують:
- поступово підвищити розміри страхових сум (максимальних розмірів страхової виплати) до розмірів, встановлених в країнах Європейського союзу;
- запровадити швидке здійснення гарантійних виплат потерпілим особам за страховиків-банкрутів до введення в дію Закону (зараз це роки, а пропонують до 90 днів);
- запровадити пряме врегулювання у всіх випадках дорожньо-транспортних пригод, в яких шкода завдана лише транспортному засобу, що дозволить потерпілій особі звертатись за страховою виплатою до свого страховика, навіть якщо винуватець не застрахований;
- розширити застосування «європротоколу» — оформлення заяви про страхове відшкодування при ДТП без участі поліції та ін.
Про це повідомив Данило Гетманцев у своєму Телеграм-каналі.
Маєте автомобіль на підприємстві та використовуєте його для службових потреб? Підкажемо, якими документами підтвердити витрати на придбання та використання пального. Щоб уникнути донарахування податків і штрафів, перевірте, чи всі потрібні документи склали